Premio Manuel Belgrano 2016

El Consejo Profesional de Ciencias Económicas de la Ciudad de Buenos Aires invita a todos los matriculados del país a participar del Premio Anual Dr. Manuel Belgrano 2016, cuyo tema en esta edición es: "Empleo y Educación en el marco de la Globalización, Innovación y los Avances Tecnológicos".

Los trabajos se recibirán hasta el 3 de abril de 2017, y deberán ajustarse a las bases de participación aprobadas por Res. C. D. N° 194/01. Serán recibidos en la Secretaría de Mesa Directiva – Viamonte 1549 Piso 6°, Gerencia de Relaciones Institucionales, de lunes a viernes de 10 a 18.

Fueron invitadas a integrar el Jurado las siguientes personalidades: Lic. Esteban Bullrich, (Ministro de Educación y Deportes de la Nación) ; Dr. Ezequiel Sabor, (Viceministro de Trabajo de la Nación y Consejero Titular del CPCECABA) ; Dr. Andy Freire, (Ministro de Modernización, Innovación y Tecnología de la Ciudad Autónoma de Buenos Aires) ; Dr. Alberto Barbieri (Rector de la Universidad de Buenos Aires) ; Dr. Guillermo Jaim Etcheverry, (ex Rector de la Universidad de Buenos Aires) ; Dr. Alieto Guadagni, (Economista y Académico) ; Dra. Graciela Nuñez, (Secretaria del CPCECABA) ; Dr. Aldo Pignanelli, (Prosecretario del CPCECABA) y Dr. Humberto Bertazza. (Presidente del CPCECABA).

Mediante el Premio Dr. Manuel Belgrano, el Consejo Profesional busca profundizar y estimular la investigación y la capacitación de los profesionales en Ciencias Económicas. Creado en 1983, el nombre del galardón se eligió en homenaje al prócer reconocido como primer economista argentino. Desde entonces, la convocatoria se reanuda año tras año.

El Premio, que contempla tres puestos, con sus respectivos diplomas, medallas y recompensas de dinero en efectivo, se entregará durante la Cena del Graduado, en junio de 2017.

Un comentario en “Premio Manuel Belgrano 2016”

1. MP3 Audio Converter is a very useful gizmo to transform MPEG files (.mp3,mpa), Windows Media Audio recordsdata (.wma,asf), Apple Lossless recordsdata (.m4a), AAC information (.aac), MPEG-4 information (.m4a;.mp4), Dolby Digital AC-3 files (.ac3) to MP3, WAV, WMA, OGG and VOX recordsdata. How do I changing mp3 to spx right here: batch mp3 spx converter animal every mp3 converter spx fireplace This system itself is a common audio converter that helps flac, mp3 and quite a lot of different audio codecs. Just choose add information, an output format and high quality mp3 to spx converter online, and hit the convert button to start out the conversion. Audio comes with a multilingual person interface and is at the moment available in forty languages (English, German, Fre, Spanish, Spanish (Latin American), Italian, Japanese, Korean, Chinese (simplified), Chinese (traditional), Vietnamese, Russian, Ukrainian, Bulgarian, Polish, Serbian, Croatian, Czech, Slovak, Dutch, Danish, Swedish, Norwegian, Finnish, Estonian, Lithuanian, Greek, Turkish, Hungarian, Romanian, Portuguese, Portuguese (Brazilian), Hebrew, Arabic, Afrikaans, Basque, Esperanto, Galician, Catalan and Valencian). It may be translated to different languages easily utilizing the ‘easy Translator’ utility that’s included within the distribution.
    Поддерживая более 20 аудио форматов, программа позволяет конвертировать в любой формат, включая MP3, WMA, AAC, FLAC. Основными особенностями конвертера являются встроенный аудио плеер, возможность получения информации о компакт-диске из Интернета, редактор мета тегов, режим перетаскивания мышью, пакетное преобразование файлов и автоматическое выключение компьютера после конвертации.
    Click on Convert button to begin to convert MP3 to SPX or different audio format you desired. A conversion dialog will appear to show the progress of mp3 to spx conversion If you want to cease the process, please click on Stop button. After the conversion, you possibly can click the Output Folder button to get the transformed files and transfer to your iPod, iPad, iPhone, mp3 player or laborious driver.
    MP3 is the preferred audio file kind primarily based on MPEG-1 Layer III compression. Its lossy algorithm was developed in 1991. MP3 codes the sound nearly with the identical high quality, as CD (16-bit stereo), providing compression in measurement 1 to 10 from the original WAF or AIFF tracks. The standard of MP3 significantly depends upon the bitrate. It may be 128 – 256 kbps. Increased bitrates are additionally supported, however they significantly increase the file size. It is supported by all trendy onerous- and software program players.
    Right-click transformed item and choose “Play Destination” to play the destination file, choose “Browse Vacation spot Folder” to open Home windows Explorer to browse the destination file. In one of the undertaking we obtain a speex(.spx) file from client and we’ve got to play on browser in addition to in local machine.
    Free download the professional speex Converter – Avdshare Audio Converter ( for Windows , for Mac ), install after which launch it, the next interface will pop up. P.S. I am utilizing Digital Audio Converter from ver. 1.3. I wanna convert my audio information to mp3 and ogg format. I found out this software on It supports nearly of audio codecs, straightforward to use and it has a user-friendly interface.

Los comentarios están cerrados.